söndag 25 januari 2009

what to do ?

Jag har blivit ombedd av mina trognaste fans att flytta till blogg.se istället. mest för att där kan man kommentera ordentligt. till skillnad från blogspots desperata försök att få användare genom att tvinga en vara medlem för att få kommentera.
MEN JAG VET INTE OM JAG VILL!!!
går man in på blogg.se kommer maten upp igen, grannarna flyttar och mina akvariefiskar flyter upp till ytan och dör. vill jag verkligen det?
nej blogg.se får nog klara sig utan mig. jag har redan dåligt samvete för denna ursäkt till att få lite uppmärksamhet.. lite för mycket frän bloggkultur och reklam för min smak. lite för mycket ytlighet helt enkelt. eller jag vet inte. har jag fel? lämna en kommentar. mohaha
man kanske inte alltid ska låtsas stå över saker?
men jag skulle säkert inte utnyttja fräna bilder och liknande iaf. tanken är ju mest att rensa huvet.

måste dock reklamera för pjoltas som flyttat dit.
http://pjoltas.blogg.se/

nåväl. time will tell.


Only the shallow knows themself.
-Oscar Wilde

Inga kommentarer: