torsdag 22 januari 2009

morgonstånd...

... är jag alltid glad att jag inte har just när en hantverkare frenetiskt ringer på dörrklockan och man springer upp i bara kalsongerna. men egentligen borde man kanske öppna naken med en redig praktribba, bara för att testa reaktionerna.. Det kanske inte framgår men jag gillar för det mesta hantverkare som klampar in i lägenheten (jag vill bara inte ha morgonstånd när det händer?!). särskilt om de har med sig en sprillans ny spis som den hårige mannen i morse hade. jag är bara lite bitter att jag blev väckt en halvtimme innan planerad uppgång.
nu ska jag bli en bättre kock, med ny spis och allt.
Men först ska jag dra och repa! tjing tjong.

Nelson Mandela is dead....... 'Cause Saddam Hussein killed all the Mandelas!
-George W Bush

Inga kommentarer: