torsdag 15 januari 2009

Hidden agenda

Jag hävdar bestämt (och det kommer jag fortsätta göra ända in i bloggens grav) att jag bara skriver för min egen skull och ingen annans.

Den stora anledningen jag ville börja skriva igen (haha, så kan jag ju inte säga när jag aldrig har gjort det förut) var för att få ur mig lite av mina listor, rankingar osv. alla som känner mig bättre än kasst vet att jag är lite smått besatt av sådana saker.

Enough said. jag har i ett par dagar grubblat på en grej. mitt favoritämne; film och allt därtill har kittlat mitt sinne för teorier.

Jag har kommit på en teori och jag har satt den på prov genom en härlig mix av uttråkning och hängivenhet till min konst. allt är så bra att det får ett eget inlägg...

No more running, no more hiding in the house of the dead... I think I'll grow some dreads!
/Live

Inga kommentarer: